Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.21,
č.3
(2016)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–7
Zuzana Šalamounová
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-1
PDF
Studie
Tranzice a transfer ve vzdělávací dráze: longitudinální studie rizikového žáka
9–39
Dominik Dvořák, Jan Vyhnálek, Karel Starý
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-2
PDF
Centralizovat, nebo rozvolnit? Analýza diskuse o individuálním vzdělávání na půdě Poslanecké sněmovny ČR optikou teorie modernity Petera Wagnera
41–61
Irena Kašparová, Marie Láníková
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-3
PDF
Redukcionistické chápání multikulturní výchovy na českých školách
63–79
Andrea Preissová Krejčí, Martina Cichá, Jana Maláčová
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-4
PDF
Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování u studentů učitelství přírodovědných předmětů
81–106
Petr Sucháček
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-5
PDF
Vybrané strategie podvádění žáků a autoregulace učení
107–129
Anna Římánková, Martin Sedláček
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-6
PDF
Cesta k učitelství v socialistickém Československu pohledem pamětníků
131–159
Jiří Zounek, Michal Šimáně, Dana Knotová
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-7
PDF
Rozhovor
Být etnografem znamená snažit se porozumět tomu, co se děje: rozhovor s Adamem Lefsteinem
159–165
Adam Lefstein, Klára Šeďová, Roman Švaříček
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-8
PDF
Studentské práce
Neklape nám to: učitelé a rodiče žáků prvního stupně základních škol a jejich problémové vztahy
167–182
Krystýna Pulišová
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-9
PDF
Recenze
Moc a studenti učitelství – jak funguje toto spojení?
183–189
Petr Sucháček
https://doi.org/10.5817/SP2016-3-10
PDF