Děti, žáci, studenti
Papajoanu, O., Voňková, H., & Vlčková, K. (2021). Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol.
Lintner, T., & Šalamounová, Z. (2021). Classroom Space and Student Positions in Peer Social Networks: An Exploratory Study.
Bron, A., & Thunborg, C. (2020). Struggles in Becoming Employable: Non-Traditional Student Narratives of the Transition from Higher Education to Working Life in Sweden.
Malach, J., Vicherková, D., & Barot, T. (2020). Locus of Control Analysed with Regards to Non-Traditional Tertiary Students of Education.
Dotta, T. L., Leite, C., & Lopes, A., (2020). Entering Higher Education After 30: What Can Be Learned from Biographical Narratives of Non-Traditional Students.
Brücknerová, K., Rozvadská, K., Knotová, D., Juhaňák, L., Rabušicová, M., & Novotný, P. (2020). Educational Trajectories of Non-Traditional Students: Stories Behind Numbers.
Carreira, P., & Lopes, S. A. (2020). Mature vs Young Working Students: Similarities, Differences, and Drivers of Graduation and Dropout.
Brändle, T., & Ordemann, J. (2020). Same Same but Different? Non-Traditional Students and Alumni in Germany.
Tieben, N. (2020). Ready to Study? Academic Readiness of Traditional and Non-Traditional Students in Germany.
Šmejkalová, M., & Chvál, M. (2020). Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol.
Lorenzová, J. (2020). Motivace studentů a absolventů ke studiu oboru sociální pedagogika – mezi osobním rozvojem a službou?
Hlaďo, P., Lazarová, B., & Hloušková, L. (2019). Career Adaptability of Vocational Education and Training Graduates in the Period of Prospective School-to-Work Transition.
Hladík, J., Ingrová, N., & Sobková, N. (2018). Sociální a personální kontext interkulturního učení žáků středních škol.
Záleská, K. (2018). Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí.
Kajamaa, A., Kumpulainen, K., & Rajala, A. (2018). A Digital Learning Environment Mediating Students’ Funds of Knowledge and Knowledge Creation.
Jarvoll, A. (2018). “I’ll have everything in diamonds!”: Students’ Experiences With Minecraft at School.
Daneback, K., Bjereld, Y., Macháčková, H., Ševčíková, A., & Dědková, L. (2018). Bullied Online but Not Telling Anyone: What Are the Reasons for Not Disclosing Cybervictimization?.
Šmejkalová, M., & Chvál, M. (2020). Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol.
Chvál, M., & Šmejkalová, M. (2018). Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol.
Hrbáčková, K., & Hladík, J. (2018). Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování.
Drexlerová, A. (2018). Kluků je škoda, holky na to nemají: genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy.
Kunos, N. (2017). Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitele při prevenci – nový aspekt učitelských kompetencí.
Lojdová, K. (2016). Student Nonconformity at School.
Římánková, A., & Sedláček, M. (2016). Vybrané strategie podvádění žáků a autoregulace učení.
Brestovanský, M., Sádovská, A., Kusý, P., & Podmanický, I. (2015). Charakteristiky hodnotenia a sebahodnotenia prosociálneho správania u žiakov piatych a šiestych ročníkov vybraných základných škôl.
Čejková, I. (2014). Nuda ve škole.
Pihlgren, A. (2014). Rodičovské schůzky vedené žáky.
Smetáčková, I., Novotná, H., & Šimečková, P. (2014). Žákovská verbální vulgarita o přestávkách a o vyučování.
Teplá, M. (2014). Zaostřeno na šprty.
Vala, J., & Chráska, M. (2014). Recepce poezie u žáků středního odborného učiliště a gymnázia.
Fonseca, L. (2013). „Všichni vědí, že opisovat se nemá, ale stejně to každý dělá.“ Pedagogický pohled na paradoxy „férového“ opisování.
Machů, E. (2013). Radosti a trápení nadaných dětí.
Vrbová, J. (2013). „Co mi ve škole vadí víc, podvádění, či klamání?“ Postoje žáků k nečestnému chování ve škole v kontextu školního podvádění.
Bradová, J. (2012). Keď zasadací poriadok funguje alebo učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy.
Klusák, M. (2012). K roli her v morálním vývoji dítěte podle teorie Jeana Piageta.
Jandová, K. (2012). Stres a žáci středních škol.
Gavora, P. (2011). Smelosť verzus ostýchavosť v komunikácii gymnazistov.
Smetáčková, I. (2011). Škola jako téma rozhovorů mezi dětmi a rodiči.
Kubiatko, M. (2011). Bez prírodopisu to nejde alebo Ako ho vnímajú žiaci základných škôl.
Makovská, Z. (2010). Pojetí moci v žákovských vyprávěních.
Pavelková, I., Purková, V., & Menšíková, V. (2010). Časová perspektiva jako významný regulativ v lidském životě a žákovské motivaci.
Krejčová, L. (2009). Význam učitelů a školního prostředí pro motivaci dospívajících při studiu ve středních školách.